При виникненні дорожньо-транспортної події:

  1. Негайно, але не пізніше 2 (двох) робочих днів, повідомити страхову компанію телефоном (факсом, телеграмою, тощо) відомості щодо: обставин настання страхового випадку; пошкоджень (зовнішніх проявів); інших учасників при ДТП: ідентифікаційні дані особи (включаючи адресу), марку та державний реєстраційний номер ТЗ, номер страхового поліса цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та назву страховика, місця події і місця перебування ТЗ; іншої інформації (за наявності) щодо події, а також отримати від Страховика/його представника інструкції щодо подальших дій, які слід виконувати. У випадку, коли виконання вказаної вимоги було неможливим, Страхувальник повинен довести це документально.
  2. Вжити всіх доречних і можливих заходів щодо надання першої медичної допомоги потерпілим та зменшення розміру збитку і порятунку транспортного засобу.
  3. Викликати відповідні компетентні органи (заявити про подію до МВС, пожежної охорони або інших органів відповідно до їхньої компетенції та з урахуванням особливостей події), висновки яких будуть прийняті Страховиком як належні та достатні докази для визначення події як страхового випадку.
  4. При настанні ДТП, виконати всі необхідні дії, передбачені чинними Правилами дорожнього руху.
  5. Залишаючись на місці події забезпечити документальне, оформлення випадку у компетентних органах.
  6. Не пізніше 5 (п'яти) робочих днів з моменту як стало відомо про випадок подати Страховику письмове повідомлення про подію, що може бути визнана страховою. Перевищення зазначених термінів є припустимим у випадку, коли Страхувальник не мав можливості своєчасно направити повідомлення, зокрема, внаслідок ушкодження здоров’я під час настання ДТП, що повинен підтвердити документально.
  7. Звернутись до Страховика з заявою на страхову виплату.


При протиправних діях третіх осіб:

  1. Негайно, але не пізніше 2 (двох) робочих днів, повідомити страхову компанію телефоном (факсом, телеграмою, тощо) відомості щодо події, що відбулася і одержати консультацію про подальші дії;
  2. Не переміщати транспортний засіб і предмети, які причетні до даної події;
  3. Прийняти всі можливі міри з метою запобігання або зменшення розміру шкоди;
  4. Негайно повідомити про подію, що відбулася, в органи МВС;
  5. Звернутись до Страховика з заявою про страхове відшкодування.

 

При пожежі та стихійних лихах:

  1. Негайно, але не пізніше 2 (двох) робочих днів, повідомити страхову компанію телефоном (факсом, телеграмою, тощо) відомості щодо події, що відбулася і одержати консультацію про подальші дії;
  2. Прийняти всі можливі міри з метою запобігання або зменшення розміру шкоди;
  3. Негайно повідомити про подію, що відбулася, у МНС;
  4. Повідомити про подію, що відбулася, в органи МВС для фіксації факту події;
  5. Звернутися в органи міністерства з надзвичайних ситуацій (МНС) за довідкою про факт настання стихійного лиха на даній території. Одержати довідки органів МВС та МНС по даній події, які необхідно надати в страхову компанію;
  6. Звернутись до Страховика з заявою на страхову виплату.


У випадку викрадення транспортного засобу:

  1. Негайно, але не пізніше 2 (двох) робочих днів, повідомити страхову компанію телефоном (факсом, телеграмою, тощо) відомості щодо події, що відбулася і одержати консультацію про подальші дії;
  2. Негайно, як тільки стане відомо, повідомити про подію, що відбулася, в органи МВС за для фіксації факту події й здійснення слідчих заходів;
  3. Отримати копію постанови про порушення кримінальної справи від органів МВС, яку необхідно надати в страхову компанію;
  4. Звернутись до Страховика з заявою на страхову виплату.

У випадку незаконного заволодіння транспортним засобом надати Страховику:

  • свідоцтво про реєстрацію ТЗ та повний комплект оригінальних ключів від ТЗ та засобів проти викрадення/пультів від них (якщо були вилучено органами МВС - довідку про їх вилучення органами МВС).