Комунальні послуги

Інформаційна допомога

  • Цілодобовий доступ до диспетчерського центру.
  •  Надання необхідної інформації:
  • – про місцезнаходження та номери телефонів служб та установ
  • – будь-якої іншої інформації, вільно доступної у мережі Internet
  •  Інформаційні консультації щодо:
  • – дій у випадку втрати кредитних карт,
  • – консультування/ інформаційна допомога з будь-яких інших питань згідно запиту Клієнта

Виклик майстра

У випадку настання однієї з аварійних ситуацій, а саме:

  • забиття каналізації
  • поломка мийки, унітаза, ванни, змішувача
  • поломка дверного замка
  • поломка вимикачів, розеток, люстр
  • поломка карнизів

Діагностика та організація ремонту електронної та побутової техніки

У випадку поломки електронної або побутової техніки, Клієнту буде надана інформація, щодо найближчого сервісного центру, який займається обслуговування такої техніки, де буде проведена діагностика, яка допоможе виявити причину несправності, з подальшим аналізом та наданням варіантів з усунення несправності, яка виникла, та подальшого ремонту.