Комунальні послуги
Інформаційна допомога
- Цілодобовий доступ до диспетчерського центру.
- Надання необхідної інформації:
- – про місцезнаходження та номери телефонів служб та установ
- – будь-якої іншої інформації, вільно доступної у мережі Internet
- Інформаційні консультації щодо:
- – дій у випадку втрати кредитних карт,
- – консультування/ інформаційна допомога з будь-яких інших питань згідно запиту Клієнта
Виклик майстра
У випадку настання однієї з аварійних ситуацій, а саме:
- забиття каналізації
- поломка мийки, унітаза, ванни, змішувача
- поломка дверного замка
- поломка вимикачів, розеток, люстр
- поломка карнизів
Діагностика та організація ремонту електронної та побутової техніки
У випадку поломки електронної або побутової техніки, Клієнту буде надана інформація, щодо найближчого сервісного центру, який займається обслуговування такої техніки, де буде проведена діагностика, яка допоможе виявити причину несправності, з подальшим аналізом та наданням варіантів з усунення несправності, яка виникла, та подальшого ремонту.